tusenprojektathome

En villa, en kvinna, en trött man!

And off we go...

Kategori: Allmänt, DIY, Pyssel, inredning

Ja, jag vet att jag inte skulle starta några nya projekt innan jul, men nu är mannen ur huset en vecka så jag kan ägna mig åt vad jag vill, och till helgen kommer svärföräldrarna och då slipper jag också att städa (att hindra svärmor från att städa vårt smått kaotiska hem är som att försöka stoppa ett godståg med en fjäderboa).
 
Funderar på hurdana beslag jag ska ha, och hur de ska sitta. Inser nu att en billybokhylla kanske skulle passa bättre för vad jag har i tanken, men att åka och köpa nya möbler är inte aktuellt. Jag får prova mig fram och känna efter...
Färgbeställning görs så fort lönen går att nå =D
 
Nu ska jag ta och slänga upp lite adventstakar och stjärnor så L & jag kan ha en skön kväll på soffan så här en söndagseftermiddag. Får se hur mycket av pyntet som klarar sig undan färgpenslar och alutejp!
 
 
Kommentera inlägget här: