tusenprojektathome

En villa, en kvinna, en trött man!

Metall art

Kategori: Allmänt, Metal Art, Pyssel, inredning

 
När armen inte riktigt orkar med målande, slipande och vaxande får det bli småpyssel - metall art.
Har beställt riktiga verktyg, men i väntan på dessa får det bli som Kajsa sa, man tager vad man haver.
Kartongspill, aluminiumtape (tack käre Robban för inköpet), lite färg och mörkt vax och det blev en namnskyllt till lillgrabben :)
Ska prova mig fram med småsaker, sen har jag ett större projekt som jag vill hugga tag i. Hoppas kunna återkomma senare om det!
 
 

KOMMENTARER:

  • Evy Kruse säger:
    2014-11-23 | 12:14:29

    Helt underbara tejpade saker! Ska du ha kurs får du gärna höra av dig.

    Svar: Ha ha, tack så mycket! Men kurs lär jag aldrig hålla, jag bara hobbypysslar.
    Helena

Kommentera inlägget här: