tusenprojektathome

En villa, en kvinna, en trött man!

Gammal kärlek rostar aldrig...

Kategori: ASCP, Allmänt, DIY, inredning

... men min nya kärlek (ASCP) får numera allt att rosta =D
 
Mina första försök att få till en rostig look. Tittar man noga så ser man att det finns förbättringsmöjligheter, så jag får fortsätta prova mig fram innan jag ger mig på det lite större projektet - takplafond i modell större!
 
 
Små ljusstakar som jag fick av sambon för en milljard år sen. Då var de vita och jättefina, men tyvärr har de inte slitits så fint under åren så de fick en ny patina.
 
 
 
 
 
Även en gammal Ikeastake fick sig en släng av sleven eftersom den dängts i golvet ett par gånger för mycket.
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-11-23 | 14:29:34

    Jättefina vad har du flr färger

    Svar: Tack! Det är Annie Sloans Chalk Paint och grunden är en blandning av Olive & Primer Red, "rosten" är Barcelona Orange och sen är det dark wax över allt.
    Helena

  • Anonym säger:
    2014-11-23 | 18:37:20

    Tack då får jag prova det en dag

Kommentera inlägget här: